2013年6月4日 星期二

CnN Wedding - Free Pre Wedding 1st Round (MONA LISA Coupon)

2nd Pre-Wedding (Free Pre-Wedding : MONA LISA Coupon)

美心婚宴送左一張蒙羅麗莎 Coupon , 3月份打算去book黎玩下當做去台灣的 PRE-Wedding 的TRAINING。點知最快都要6月4日先有得試身, 6月18日先有得影...
雖然趕唔切去台灣之前影,不過都唔理,返正免費,先Book 左個期先算。個PACKAGE包括:

- 拍攝多款奉回15款數碼檔案
- 新娘婚紗1套 (拍攝用)
- 新郎禮服1套 (拍攝用)
- 新娘化妝1次 (拍攝用)
- 新郎化妝1次 (拍攝用)
- 新娘髮型設計1次 (拍攝用)
**此套餐不包括恤衫,眼捷毛, 新娘鞋,新郎鞋, 內衣及花球費用
 (價值$4,888)


雖然話免費,但眼捷毛、乾濕粉撲要比錢。
眼捷毛:$100+男乾、濕粉:$40+女乾、濕粉:$40 = $180

不過其實可以自備。我地自備乾濕粉,只係幫襯左佢對眼捷毛就。



擇衫

之前個SALE 叫我地係網上先HOLD 左d衫先,但去到佢話我地HOLD果d衫唔係FREE PACKAGE.....
所以要再擇過,可以擇既衫唔多,婚紗得十多套,男西裝得2套。
最後好快咁試完擇好衫。過程都順利,工作人員都好NICE,完全冇黑面。不過去等左差不多半個鐘先有得試,而且婚紗佢唔會改衫,如果唔啱身只會用針同布釘住,話個攝影師會就角度(可能因為免費)


拍攝


我地約左下午2點開始,我地自備左係台灣影相果個花球。新娘化裝造型大約需時1個多小時,新郎化裝就唔洗十分鐘,原來個PACKAGE 只係包新娘髮型設計,係唔包新郎=.=" 。不過個攝影師好好人幫我係咁依用噴髮膠噴下個頭。


我地一共影左7-8個場景,5點左右就影完。之後約擇相最快都要去到7月25日=.="....
唔包執相都要個多月先有相擇,睇怕都唔洗旨意BIG DAY前收到相!




擇相

終於可以擇相,一共有六十幾張相,啲相都OK,但當然同台灣果輯有一段距離。擇相過程完全沒有SALE 我地任何野。不過要12月25日先可以收相,只好當聖誕禮物吧。





沒有留言:

張貼留言