2014年10月15日 星期三

CnN 土耳其希臘之旅 2014 - Day 16 & 17

今日可以講係我地希臘+土耳其之旅最後一天。

我地係酒店Check-out之後,我地先去穌菲亞大教堂。



因為藍廟要2 點半先入得,所以我地去埋附近的Museum for the History of Science and Technology in Islam 及 Mosaics Museum (「博物館入場證」包左啲博物館)

Museum for the History of Science and Technology in Islam 有時間可以看一看,但如果行程很趕就不用浪費時間。
Mosaics Museum 順路可入去看一看,行一個圈不用5分鐘。


雖然藍廟2點半先可以參觀,不過未到2點已經好多人排隊。




我地大約3半回酒店取行理,搭Metro Bus去機場。

這個用來為IstanbulCard查詢餘額及增值用

我地已經預早了2個半小時去機場,但時間都好趕,單係排隊Check-in 已經用了一個小時,排隊出境也要一個小時,辦好出境手續我地要跑去登機閘口。



不過原本19:25分起飛,延誤到20點先起飛,去到迪拜又因為空中管制,航程又延誤多半小時,差不多凌晨2點到迪拜。不過對我地影響不大,因為我地都要係迪拜等轉機。


返到香港大約係晚上10點多。












沒有留言:

張貼留言