2014年10月8日 星期三

CnN 土耳其希臘之旅 2014 - Day 8

今次間酒店唔包早餐,我地十點半出發,由酒店行去Fira大約十五分鐘。我地係Fira 崖邊啲餐廳食早餐。




然後沿崖邊閒逛。原本想落去OLD PORT,但係纜車好多人排隊,本想行山路落去(如果唔想行可以騎騾仔),但行唔夠幾分鐘就頂唔順折返,因為條路實在太臭,條路好多騾屎,同時充斥住騾仔啲臭味。







最後我地只係係崖邊慢步,尋找傳說中的藍頂白屋教堂。



大約4點半我地搭公車去Oia 睇日落。雖然19:30日落,但係17:30已經好多人擺位。






睇完日落我地搭車返去Fria,係街邊買左個希臘肉卷做晚餐。


然後行返酒店休息。明天搭船去Mykonos。












沒有留言:

張貼留言