2014年10月3日 星期五

CnN 土耳其希臘之旅 2014 - Day 4

今日係Cappadocia最後一日,9:30係酒店食完早餐,返房收拾行理12點CHECK-OUT。出發遊覽Red Tour。

原本酒店有代辦Red Tour 行程,但因為要9:30出發,昨晚3點起身,今晚又要坐通宵車去棉花堡,我地覺得太早太辛苦,所以決定自己包車去。

在長途巴士站旁有個的士站,我地一行埋去就有司機主動問我地要唔要去Red Tour ,佢開價$150TL,經過我地討價還價一番,最後$130TL成交 (入場費自理)。

Red Tour 行程 [入場費]:

Uchisar Castle [$12TL]
Piegon Valley
Family Fairy Chimneys
Devrent Valley
Pasabag Fairy Chimneys
Cavusin Church [$16TL]
Goreme Open Air Museum [$40TL]



Uchisar Castle 係Goreme 最高的地點可以俯瞰整個Goreme

Piegon Valley


Family Fairy Chimneys,故明思意這個石頭的形狀像爸爸媽媽帶著小朋友

Devrent Valley,駱駝石
Pasabag Fairy Chimneys

Cavusin Church
Goreme Open Air Museum



5點鐘返回Groeme。

我地係巴士站附近的餐廳食晚餐,之後我地乘坐21:30的長途巴士去棉花堡。




土耳其長途巴大多有劃位,巴士上有免費WIFI及茶點供應。








沒有留言:

張貼留言