2014年10月7日 星期二

CnN 土耳其希臘之旅 2014 - Day 7

因為之前幾日啲行程都好趕,所以今日休閒為主。我地12點CHECK OUT寄存行理在酒店,然後出去食LUNCH。

係Town Hall 附的露天餐廳點了一份Mixed Grill (For 2),這個份量十分誇張,其實足夠3-4人食。



為免又發生買唔到船飛的事件,所以我地食完LUNCH先去船公司一次過買埋餘下Santorini去Mykonos同Mykonos去Samos的船飛。然後係Town Hall 附近閒逛


古碼頭遺址





碼頭有一輛小火車,會環市一圈,每人$8EUR



十字軍建的城堡,入內要購票







六點回酒店拿行理去碼頭乘船去Santorini。


我地坐Blue Start Ferry,由Kos去Santorini航程5小時左右,船身十分巨型,船高8層,頭兩層是用來乘載汽車,可以乘載多輛貨櫃車。船設有餐廳、小型商店、遊戲機。

我地買的是經濟客位,其實是沒有特定位置,你可以隨便坐係餐廳、走廊、甲板上的坐位。










船程比預定的快,原本寫話01:30先到Santorini,但未到1點就落船。

我地預訂了Hotel Olympia,原本擔心半夜沒有巴士,之前問酒店搭的士要$40-50EUR。
我地落船後離遠見到有一輛旅遊大巴,便馬上跑過去,果然係開去FIRA的巴士,我地問清楚司機確定巴士會途經我地酒店便馬上上車。

原來每班由KOS開來的船都會有一班去FIRA的巴士接應。我地去到酒店已經差不多2點鐘。


雖然係凌晨,不過碼頭還是有很多人
碼頭的士站,不過坐的士去酒店很貴,好彩我地用不著 :P












沒有留言:

張貼留言