2014年10月6日 星期一

CnN 土耳其希臘之旅 2014 - Day 6

搭9:30的船去希臘Kos島,不過因為要預留時間出境,所以我地8點半就去到碼頭,船程約1小時。

我地搭的船,下圖是Bodrum碼頭




我地原本諗住即晚搭船去到Santorini,沒有打算係Kos留宿,所以一下船第一時間去找船公司買去Santorini的船飛。我地去到船公司職員竟然同我地講明晚才有船去Santorini!難道看錯了船期?一時間不知所措。

我地先去找間有WIFI餐廳食啲野冷靜一下,唯一辦法都係先係Kos待一晚,搭明天晚上的船去到Santorini。係餐廳上網看看附近的酒店。最後係Hotel.com 見到有間叫"Captain-Yiannis apartments"還有房,而且價錢不算貴$40EUR一晚。


海鮮意粉($15EUR)、豬肉串燒($10.5EUR)、還有今次大派用場的「酷比魔方Talk8」 (在淘寶訂的平版-六百元人仔)
係希臘食野一點也不平宜



記得我地落船時有不少人兜攬住宿,所以食完野我地先去碼頭看看。係碼頭有一位大審話可介紹住宿,但佢帶我地行了幾個圈佢相熟的民宿都已經FULL左,所以最後還是要靠自己,去"Captain-Yiannis apartments"。

我地去到Captain-Yiannis apartments時,負責人告訴我們因今天沒有收到Booking 所以房間還沒打掃好。不過我話沒關係我地放低啲行理係間房到先,我地出去玩,佢可以慢慢找人打掃。

因為這個是Apartments,負責人同我地講Counter Service 係每天9:00-15:00 及18:00-22:00,並不是24HR,所以如果我地再遲一點先到便沒有人在。真好彩。

離開酒店我地到處閒逛。因為明天還有一整天的時間要待在這裡,所以今晚早一點回酒店休息。


 



沒有留言:

張貼留言